Közös futások

Szerdánként 18:00 órai kezdettel tartjuk közös futásainkat.
Gyülekező a Móra Ferenc Múzeum előtt.
Gyere el, fussunk együtt!

Elérhetőségeink

Címkék

Rangasz Edit beszámolója egy külföldi futásról!

2014.10.24. 09:32 Karsai Ádám

Elnézést, korábbra ígértem, hogy fent lesz a blogon, de mostanában a munka miatt összefolytak a napok, és csak most jutottam el idáig, hogy fel tudjam rakni Edit beszámolóját. Tessék elolvasni! :)

Sziasztok!

Kicsit késve ugyan, de íme az ígért élménybeszámolóm...
Mint tudjátok néhányan, az utóbbi időben Bécsben gyűjtöm a lefutott kilométereimet Megérkezésem után elkezdtem keresni az itteni futócsoportokat. Szerencsére találtam is néhányat,mindenhol kedvesen fogadtak, majd egymás után érkeztek a meghívók a különböző futóeseményekre. Rengeteg futóversenyt szerveznek, de volt egy, amit plakátokon is láttam... ROTE NASEN LAUF.
Mi után Szegeden is mindig részt vettem a jótékonysági futásokon, nem volt kérdés, hogy erre is elfogok menni
Átfutottam az esemény leírást, ami szerint az időpont szeptember 7. 9:30, a helyszín a kedvenc futóútvonalam, a jelentkezés ott is lehetséges 9:00-tól, a táv pedig 2 vagy 4 km... rögtön be is írtam a naptárba!
Ezen információk tudatában reggel 9 órakor már ott is voltam. A nevezéssel a nagyon jó szervezésnek köszönhetően kb. 2 perc alatt végeztem is. A rajtcsomagom tartalmazott egy rajtszámot, egy chipet és egy piros szivacsból készült bohóc orrot, ami jelképezte az esemény célját
Miután rajtszám, chip és bohóc orr is a helyére került, reggeli helyett ittam egy energia italt... gondoltam úgy is csak 4 km-ről van szó.
Fél 10-kor elrajtoltunk. Volt aki sétálva, rollerral vagy görkorcsolyával indult neki a távnak, sokan bohócnak is beöltöztek, mindenhol mosolygós arcokat láttam, a hangulat nagyon volt.
A 4 km-es kör teljesítése után az előttem futók nekikezdtek a következő körnek, gondoltam, miért is ne, csatlakozom én is hozzájuk. Ezután tudtam meg, hogy valóban két táv van, de a futás igazából kilométergyűjtős, délután fél 3-ig van lehetőség róni a köröket....ekkor már sajnáltam, hogy nem reggeliztem.
Két frissítő pont volt a kör alatt, ahol vízzel várták az arra futókat, de sajnos sem a megszokott szőlőcukor, sem banán nem volt náluk, így a 3. köröm már nem kezdtem el. Közben az eső is eleredt, így végig szaladtam a különböző programokat kínáló sátrak között és hazafelé vettem az irány.
Később egy cikkben olvastam, hogy 2914 résztvevő összesen 15500 km-t és 35000 €-t gyűjtött össze.
A rajtszámom alapján visszakerestem, hogy az én 8 km-em a 864. helyre volt elég (viszonyításképpen, az első helyezett 60 km-t gyűjtött), viszont én voltam az egyetlen magyar a nevezők közül. Bessenyei Zsolt hívta fel a figyelmem rá, hogy így a magyar csapatból én futottam be elsőként.... de utolsóként is! Ezúton is köszönöm Zsolti!


10712817_823030097741669_3852514998514755179_n.jpg

Címkék: gyűjtés futás km

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedifutok.blog.hu/api/trackback/id/tr1006828331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása