Közös futások

Szerdánként 18:00 órai kezdettel tartjuk közös futásainkat.
Gyülekező a Móra Ferenc Múzeum előtt.
Gyere el, fussunk együtt!

Elérhetőségeink

Címkék

Első közös futás

2012.02.22. 22:00 szegedifutok

Ahogy ígértem, 2012.02.22-én szerdán megtartottam az első "Futónagykövetes" közös futásunkat amihez máris két új futó csatlakozott Péter és Ádám személyében. Mind a ketten futnak már egy ideje, Péter a tájfutásba is belekóstolt míg Ádám a triatlon felé kacsintgat. Így öten (Péter,Ádám,Szabi,Évi és Én) kezdtük meg a futást a -1 fokban.

A múzeumnál találkoztunk, bemelegítettünk majd kitaláltam egy viszonylag futható útvonalat. (a hó elkezdett olvadni és Balatonnyi tócsák vannak mindenhol)
Egy kis Tisza-parti futás után végül a Ligetben kötöttünk ki ahol futottunk a külső és belső körön valamint kipróbáltuk a hétvégére tervezett 3/4 nagykört is.
Nyugtáztuk, hogy az aszfalt mindenhol tiszta és futható de este a nem megfelelő fényviszonyok miatt bizony mindenkinek sikerült egy két nagyobb tócsát telibe kapnia. Vasárnap, világosban, ezek kikerülhetőek lesznek, vagy hosszú lábúak akár át is ugorhatják őket.
A tempó jó volt, bár szerintem kezdésnek kicsit gyors. A technika ördöge viszont megviccelt, a telefon nem talált a a műholdakat, a pulzusmérő jel hiányában leállt így egy Évi által mért idővel és egy emlékezetből végig "klikkelt" távolságból jött ki a 7,1 km-es táv 45:15 perc alatt. Ebből következik a 6:22 perc/km-es tempó ami szerintem lassúbb mint amit futottunk de elsőnek jó ez így.

Érdekességnek megjegyezném, hogy rajtunk kívül még sokan futottak ebben a viszonylag enyhe időben. Köszöntünk intettünk mindenkinek a viszonzás vegyes volt, két hölgyet még invitáltunk is, de sajnos (még) nem csatlakoztak.
Szóval van még hova fejlődni, de én személy szerint elégedett vagyok az első futással.
Útvonal: http://www.endomondo.com/workouts/39012696

Címkék: első futás közös

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szegedifutok.blog.hu/api/trackback/id/tr954192437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása